11 August 2011, 15:42
De drijfstang lagers van een B18 zullen zeker niet passen op de drijfstang van een b20 na 74 met de 8-bouts krukas zoals jij hebt.
Zijn de breedtes van zuigerveersets altijd hetzelfde?
Bij V44 en Scandcar kun je alle versies van deze onderdelen zien. Dat maakt volgens mij veel duidelijk.
Inderdaad lijkt het me niet zinnig om de bak te laten zitten. Als je al zover bent hoef je maar 8 bouten van het kopp huis los te halen. Daarna is het gemakkelijker werken.
Groet,
Zijn de breedtes van zuigerveersets altijd hetzelfde?
Bij V44 en Scandcar kun je alle versies van deze onderdelen zien. Dat maakt volgens mij veel duidelijk.
Inderdaad lijkt het me niet zinnig om de bak te laten zitten. Als je al zover bent hoef je maar 8 bouten van het kopp huis los te halen. Daarna is het gemakkelijker werken.
Groet,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

