11 August 2011, 09:54
De verschillende maten zuigerveren zijn de overmaten voor als de cilinder versleten was en er een overmaats zuiger in gegaan is.
Is dit niet het geval dan zal jij de STD moeten hebben denk ik.
STD staat waarschijnlijk voor standaard.
De andere maten geven aan hoeveel de zuigerveer groter is als standaard.
Het zelfde geld voor de drijfstanglagers.
Wat betreft de dikte van de pakking durf ik het niet te zeggen.
Met de 2mm heb je een lagere compressie dan met de 0.8mm.
Ik zou voor de 0.8mm gaan als je op lpg rijd maar je krijgt vast nog meer reacties.
Is dit niet het geval dan zal jij de STD moeten hebben denk ik.
STD staat waarschijnlijk voor standaard.
De andere maten geven aan hoeveel de zuigerveer groter is als standaard.
Het zelfde geld voor de drijfstanglagers.
Wat betreft de dikte van de pakking durf ik het niet te zeggen.
Met de 2mm heb je een lagere compressie dan met de 0.8mm.
Ik zou voor de 0.8mm gaan als je op lpg rijd maar je krijgt vast nog meer reacties.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

