6 February 2006, 17:11
480rider schreef:Ok? 't is natuurlijk een kwestie van smaak. Ben ik met iedereen eens.
Maar bekijk het eens van deze kant.
Je hebt voldoende geld voor een goede en bovenal veilige auto. Maar je bent maar met z'n tweeen. En je hebt dienovereenkomstig geen behoefte aan een grote bak.
Vanwege je werk en de vele km's is een cabrio met linnen kap helaas niet echt praktisch. (persoonlijk vind ik daarnaast de A4 cabrio bijv niet mooi en bijv BMW is, hoewel een achterwielaandrijver, vanwege het imago en mijn werk not my cup of tea)
Dan is zo'n C70 Coup? toch een goede oplossing, kan je in Zuid-Frankrijk tenminste open rijden, en kan je voor je werk tenminste met goed fatsoen eens iemand meenemen.
De markt vraagt er naar.
En zo moet je mijns inziens qua doelgroep ook de C30 zien.
GRINN....het wordt idd maar eens te meer duidelijk...zoveel mensen zoveel smaken....De A4 vind ik zelf 1 van de mooiste cabrio's die er is omdat de lijn van de auto met gesloten kap nog steeds klopt en mijn ultieme cabrio (wat NU leverbaar is) is de BMW M3 Cabrio. Helaas gaat BMW ook over stag en wordt de nieuwe 3 ook zo'n modern P.O.S. dus die liefde is binnenkort over
. Voor (bijna) alle modellen met linnen kap is een hardtop leverbaar. Welliswaar niet 1,2,3 ff eraf te halen maar voor degene die bang zijn dat ze het koud krijgen in de winter een prima oplossing. Ik heb zelf een BMW E30 cabrio gereden en had er een hardtop bij maar gebruikte hem nooit. Ten eerste omdat ik het heerlijk vond om tijdens een stralende winterdag lekker de kap open te gooien en van het zonnetje te genieten (airco vol aan op je voeten en er was niks van kou te merken) en ten tweede omdat het geluidsniveau heel erg meeviel. Alleen boven de 180km/u was het achtergrondgeluid hinderlijk voor mensen die mij belde. Qua veiligheid heb je een punt hoewel de moderne cabrio's allerlei beugels hebben die tevoorschijn schieten wanneer dit nodig is.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?

