10 February 2013, 19:18
En even een update:
- LV deurklink gefixt:
Zoals je ziet is de kliknagel eruit gevallen: M3 boutje met borgmoer erin gezet en het werkt weer.
![[Afbeelding: IMAG0026_zpsca8463b2.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/IMAG0026_zpsca8463b2.jpg)
- Nieuwe uitlaatdelen gemonteerd van eindpijp tot middendemper. Met een lekkende/sissende einddemper voor het gemeentehuis is natuurlijk niks.
De boel was behoorlijk gaar...
![[Afbeelding: IMAG0111_zpsaf201716.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0111_zpsaf201716.jpg)
Let op alle lapstukken met uitlaatklemmen... pff..
![[Afbeelding: IMAG0112_zpsba950297.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0112_zpsba950297.jpg)
Alles lekker doorgerot, uitlaatklemmen waren soms vastgezet met puntlassen. Het kostte me het meeste tijd (en warmte, want het was stervenskoud donderdag!) om alles er onderuit te trekken.
![[Afbeelding: IMAG0115_zps3c28abd9.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0115_zps3c28abd9.jpg)
En dit is het nieuwe spul, dat ging eigenlijk akelig snel
![[Afbeelding: IMAG0113_zps0e307adf.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0113_zps0e307adf.jpg)
En plop, toen zat het er ineens onder
- LV deurklink gefixt:
Zoals je ziet is de kliknagel eruit gevallen: M3 boutje met borgmoer erin gezet en het werkt weer.
![[Afbeelding: IMAG0026_zpsca8463b2.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/IMAG0026_zpsca8463b2.jpg)
- Nieuwe uitlaatdelen gemonteerd van eindpijp tot middendemper. Met een lekkende/sissende einddemper voor het gemeentehuis is natuurlijk niks.
De boel was behoorlijk gaar...
![[Afbeelding: IMAG0111_zpsaf201716.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0111_zpsaf201716.jpg)
Let op alle lapstukken met uitlaatklemmen... pff..
![[Afbeelding: IMAG0112_zpsba950297.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0112_zpsba950297.jpg)
Alles lekker doorgerot, uitlaatklemmen waren soms vastgezet met puntlassen. Het kostte me het meeste tijd (en warmte, want het was stervenskoud donderdag!) om alles er onderuit te trekken.
![[Afbeelding: IMAG0115_zps3c28abd9.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0115_zps3c28abd9.jpg)
En dit is het nieuwe spul, dat ging eigenlijk akelig snel

![[Afbeelding: IMAG0113_zps0e307adf.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0113_zps0e307adf.jpg)
En plop, toen zat het er ineens onder

![[Afbeelding: IMAG0117_zps181217f3.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Volvo244DL/Klus/Uitlaat/IMAG0117_zps181217f3.jpg)
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)