6 July 2011, 22:38
Ik zou zeker niet voor een 740 motormanagment gaan als je een b20 motor hebt. De lpg computer van de OMVL modificeert het signaal van je 740 ecu maar het lijkt me dat dit volgens enkele lineaire of een simpele kromme gaat. Waarschijnlijk krijg je de afstelling zo nooit ideaal. Beter neem je gewoon kdfi, toerental signaal tap je af van je contactpunten (niet ideaal maar t werkt), koelvloeistof sensor van een b20e, en je koopt een TPS sensortje van een paar euro.
De dure investeringen zijn
je KDFI
LPG parts (injectoren en verdamper)
WIDEband ego control, een narrow band schijnt ook wel te kunnen werken maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Worth a try!
ps LPG computer en een KDFI is een beetje zonde van je geld IMO.
De dure investeringen zijn
je KDFI
LPG parts (injectoren en verdamper)
WIDEband ego control, een narrow band schijnt ook wel te kunnen werken maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Worth a try!
ps LPG computer en een KDFI is een beetje zonde van je geld IMO.