28 June 2011, 16:39
Van onder de inlaat van de "turbo"hoed loopt een vacuümslangetje direkt naar de verdeler.
Bij de "stationairschroef " zit ook een aansluiting .
Vanaf daar gaat een slangetje naar een T stukje .
Vanaf dat T- stukje gaat er een slangetje naar de controlpressureregulator
Hierop zit aan de zijkant een aansluiting (zie foto ,rechter exemplaar).
De andere kant van het T-stukje gaat naar een aansluiting op het spruitstuk .
Bij de "stationairschroef " zit ook een aansluiting .
Vanaf daar gaat een slangetje naar een T stukje .
Vanaf dat T- stukje gaat er een slangetje naar de controlpressureregulator
Hierop zit aan de zijkant een aansluiting (zie foto ,rechter exemplaar).
De andere kant van het T-stukje gaat naar een aansluiting op het spruitstuk .
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.

