21 June 2011, 13:26
Even een schupje.
Mijn B230A met Pierburg loopt ook niet helemaal lekker stationair. Als ik het goed begrijp moet de CO stelschroef 2.5 slagen (dus 2,5 keer rond???) gedraaid worden nadat het toerental niet meer verder oploopt. Vervolgens dus de stelschroef op het spruitstuk zo afstellen dat 'ie 900 rpm stationair draait. Correct me if I'm wrong.
Mijn B230A met Pierburg loopt ook niet helemaal lekker stationair. Als ik het goed begrijp moet de CO stelschroef 2.5 slagen (dus 2,5 keer rond???) gedraaid worden nadat het toerental niet meer verder oploopt. Vervolgens dus de stelschroef op het spruitstuk zo afstellen dat 'ie 900 rpm stationair draait. Correct me if I'm wrong.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90