17 June 2011, 14:48
Franse verwennerij (met een zweedse inslag.. )
...en zelfs een fijne houder voor videobanden..
..just... euh ...bought myself a new Volvo...! (met extra handgreep, GT striping, de badges, 150 paardjes, chroom pijpje, GT velgjes, rozetten, en een extra regenflap..! Staat iets op z'n dash, hws de niet getoonde instrumentenclusten met 3 Penta metertjes..))
..leuk zo'n winter accessoire.. doe mij nr. 6 maar..
..en een 7tje voor binnen..
..9tje..
..waar haal ik die Penta metertjes vandaan.. ??? 6 is hier niet te vinden vrees ik, hoort ook weer een ander achterliggend paneel bij vermoed ik..
..en altijd weer de leukste speeltjes..
..zo te zien heeft de 1e eigenaar van deze brochure z'n voertuig aardig wat bling me gegeven..
..leuke toilettas ook..
..have a break zeg... :-\
...en zelfs een fijne houder voor videobanden..

..just... euh ...bought myself a new Volvo...! (met extra handgreep, GT striping, de badges, 150 paardjes, chroom pijpje, GT velgjes, rozetten, en een extra regenflap..! Staat iets op z'n dash, hws de niet getoonde instrumentenclusten met 3 Penta metertjes..))
..leuk zo'n winter accessoire.. doe mij nr. 6 maar..
..en een 7tje voor binnen..
..9tje..
..waar haal ik die Penta metertjes vandaan.. ??? 6 is hier niet te vinden vrees ik, hoort ook weer een ander achterliggend paneel bij vermoed ik..
..en altijd weer de leukste speeltjes..
..zo te zien heeft de 1e eigenaar van deze brochure z'n voertuig aardig wat bling me gegeven..
..leuke toilettas ook..
..have a break zeg... :-\

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)