We blijven trouwens verbeteren:
Gister de draagarmen aangepakt:
Alle bussen eruit! Sommigen vielen eruit, de andere waren er minder makkelijk eruit te krijgen, daar moest de gasbrander aan te pas komen.
Burn motherf*cker burn
Ook beide fuseekogels vervangen - de rechter op de foto kon bijna een cm op en neer ;D en draaide als een tolletje
altijd leuk: een oud VS. nieuw plaatje
![[Afbeelding: DSC08831.JPG]](https://lh5.googleusercontent.com/-8XIsR03T0lc/TfdrhlAfZfI/AAAAAAAABpw/oOFs-epYezg/s912/DSC08831.JPG)
De draagarmen met nieuwe vullingen en een vers laagje Ferpox:
![[Afbeelding: DSC08844.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/--DoZvgLOfIA/Tfdrh1F30DI/AAAAAAAABp0/eU1uOB1xYBE/s912/DSC08844.JPG)
De verstevegings bruggetjes zijn ook te zien, die moeten voorkomen dat de toekomstige 2e stabilisatie (of dikkere) de ogen eraf rukt 8)
Met dank aan Jambon! 8) nogmaals bedankt!
Nog een leuk plaatje:
Gister de draagarmen aangepakt:
Alle bussen eruit! Sommigen vielen eruit, de andere waren er minder makkelijk eruit te krijgen, daar moest de gasbrander aan te pas komen.

Ook beide fuseekogels vervangen - de rechter op de foto kon bijna een cm op en neer ;D en draaide als een tolletje
altijd leuk: een oud VS. nieuw plaatje
De draagarmen met nieuwe vullingen en een vers laagje Ferpox:
De verstevegings bruggetjes zijn ook te zien, die moeten voorkomen dat de toekomstige 2e stabilisatie (of dikkere) de ogen eraf rukt 8)
Met dank aan Jambon! 8) nogmaals bedankt!
Nog een leuk plaatje:
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix