8 June 2011, 20:38
Op mijn web-log veel info over de 200 en 70 serie. Ook voor aankooptips.
Zoals hier al gezegd. Laat de 300 serie liggen. Maar ik zou zeker in de 200 en 700 serie gaan rijden om het verschil te proeven en om te ervaren wat je zelf prettig vind.
Voorts zou ik me niet blind staren op belastingvrij. Gezien je geen gas neemt is de winst gering. Een 700 / 200 na 1986 kosten een stuk minder en vaak beter tegen roest bestand en meer keuze. Een goede belastingvrije zijn duur en als je inderdaad met roest te maken krijgt is de winst snel weg, helaas teveel gevallen gezien.
Deze ervaring deel ik niet geheel. Via mijn aankooptips meer dan 500 volvo's begeleid naar aankoop, waar een flink aantal buitenlandse exemplaren, daar zitten ook goede tussen. Maar het blijft oppassen, ook met hollandse exemplaren.
Neem de tijd voor je zoektocht. De jacht is ook al voorpret!
Zoals hier al gezegd. Laat de 300 serie liggen. Maar ik zou zeker in de 200 en 700 serie gaan rijden om het verschil te proeven en om te ervaren wat je zelf prettig vind.
Voorts zou ik me niet blind staren op belastingvrij. Gezien je geen gas neemt is de winst gering. Een 700 / 200 na 1986 kosten een stuk minder en vaak beter tegen roest bestand en meer keuze. Een goede belastingvrije zijn duur en als je inderdaad met roest te maken krijgt is de winst snel weg, helaas teveel gevallen gezien.
Volvo Eindhoven schreef:De beste tip die ik je kan geven is investeer niet in roest. Een technisch mankement is vaak eenvoudig te herstellen maar roest lassen en spuiten gaat in de $$$ lopen.
Voor import auto's geldt: amerikanen en britten zijn vaak slecht onderhouden, italianen hebben lage kilometerstanden maar dit zijn vaak korte stadsritjes wat veel slijtage met zich meebrengt. Heb geen ervaringen met andere landen. Er zijn altijd uitzonderingen!
Deze ervaring deel ik niet geheel. Via mijn aankooptips meer dan 500 volvo's begeleid naar aankoop, waar een flink aantal buitenlandse exemplaren, daar zitten ook goede tussen. Maar het blijft oppassen, ook met hollandse exemplaren.
Neem de tijd voor je zoektocht. De jacht is ook al voorpret!
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2