1 February 2006, 16:54
TheSaint77 schreef:goed idee...als ik het goed begrijp: klem je de speaker dan op je deurpaneel door de ring er achter te hangen en dan de speaker met houtschroeven vast te zetten? Want zoals ik het vaker gezien heb maken die plaatschroefjes die je om het hardboard heen drukt waar je dan vervolgens in kan schroeven je hardboard meer kapot dan wat anders.
Nee
de originele volvo speakershouders hebben 4 gaten die eigenlijk op je bekleding vast moeten zitten en in de houders passen dan weer 13 cm-speakers
ik heb een mdf ring (laten) maken (vader). deze houten ring zit met 4 schroeven op het metaal van de deur.
de volvo speakerhouders zitten daar weer opgeschroefd, dus zo vast als een huis en dus beter geluid (geen getril).
van het merk Hertz http://www.hertzaudiovideo.com/homenews_en.asp
Een paar knappe speakers erin et voila!
maar even wat anders, dat rechthoekige gat boven in je dasboard (onder dat rooster bij je voorruit, iemand eens geprobeerd daar een ovale bass-speaker in het zetten?
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86