20 January 2013, 16:49
Schakelen in 1 en 2 wordt ook wel eens bemoeilijkt door het 'achteruitbeveiligingsplaatje'. ALs je met de achteruitknop omhoog makkelijk in 2 komt (en 1 maar dat is rijdend altijd vrij lastig) is je plaatje misplaatst. Zit onder de rubber hoes. Verder is de bak vd 740 en 240 meest exact dezelfde.
De 740 heeft (meestal?) een hydraulische koppeling, misschien moet je dat eens bekijken op lekkages en luchtbellen etc. Ook de schakelarm in het kopp.huis wil nog wel eens kromachtig worden/doorslijten op zijn draaipunt. Een slecht ontkoppelende koppeling merk je vooral als je naar de achteruit schakelt (krrrrrrrr).
Als-ie met kabel is, er zijn verschillende kabels in de wereld, sommige gladder dan andere.
De 740 heeft (meestal?) een hydraulische koppeling, misschien moet je dat eens bekijken op lekkages en luchtbellen etc. Ook de schakelarm in het kopp.huis wil nog wel eens kromachtig worden/doorslijten op zijn draaipunt. Een slecht ontkoppelende koppeling merk je vooral als je naar de achteruit schakelt (krrrrrrrr).
Als-ie met kabel is, er zijn verschillende kabels in de wereld, sommige gladder dan andere.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

