7 May 2014, 21:03
onze 740 op benzine wil niet starten,en hij staat er tegenaan te hikken..... het is er een uit '85 met een stromberg carburateur. Ik heb de slang van de carb al afgehaald en door mn vrouw laten starten, er komt benzine uit als zij m wil starten. Ik heb er net nwe bougies in en deze vonken als een malle als mn vrouw m wil starten.
Ik zit dus ff met een probleem.... heeft iemand een idee waar t aan zou kunnen liggen. de solenoid wil bij het contact uitzetten wel eens blijven hangen en wil ie wel even napruttelen... niet echt storrend maar kan dat andersom ook?,- dat ie niet open wil gaan?? zo ja is er een manier dit te testen? of te overbruggen? (ik heb een werkplaats handboek maar deze ligt in mn andere volvo 60km verder op......tja errug handig)
of.....moet ik de storing mogelijk in de carburateur zoeken.
heeft iemand ideeën of tips? alvast bedankt voor jullie input
gr
arno
Ik zit dus ff met een probleem.... heeft iemand een idee waar t aan zou kunnen liggen. de solenoid wil bij het contact uitzetten wel eens blijven hangen en wil ie wel even napruttelen... niet echt storrend maar kan dat andersom ook?,- dat ie niet open wil gaan?? zo ja is er een manier dit te testen? of te overbruggen? (ik heb een werkplaats handboek maar deze ligt in mn andere volvo 60km verder op......tja errug handig)
of.....moet ik de storing mogelijk in de carburateur zoeken.
heeft iemand ideeën of tips? alvast bedankt voor jullie input
gr
arno