21 May 2011, 14:13
Net weer even geprutst aan de amazon. LPG-prut-verwijder-dopje losgedraaid maar er kwam niets uit, of ik heb het verkeerde dopje of hij is schoon.
123ign heb ik anders ingesteld. Ik kwam op een amerikaans forum, kan helaas niet meer vinden waar en hoe, tegen dat een b18a op lpg het beste rijdt op een curve bedoeld voor de b20 met lpg curve. De andere standaard curves voor de b18 houden geen rekening met lpg en deze dus wel.
Hij loopt lekker en later vandaag even kijken wat ie op de snelweg doet.
De "witte" wordt ook niet vergeten want deze heeft zijn eerste PU rubbers gekregen. Ik heb de traction-bar en de swaybar (voor) voorzien van PU. Gekraak welke van achter kwam is nu grotendeels weg. Volgende welke aan vervanging toe zijn zijn de reaktie-stangen.
Keep you posted.
123ign heb ik anders ingesteld. Ik kwam op een amerikaans forum, kan helaas niet meer vinden waar en hoe, tegen dat een b18a op lpg het beste rijdt op een curve bedoeld voor de b20 met lpg curve. De andere standaard curves voor de b18 houden geen rekening met lpg en deze dus wel.
Hij loopt lekker en later vandaag even kijken wat ie op de snelweg doet.
De "witte" wordt ook niet vergeten want deze heeft zijn eerste PU rubbers gekregen. Ik heb de traction-bar en de swaybar (voor) voorzien van PU. Gekraak welke van achter kwam is nu grotendeels weg. Volgende welke aan vervanging toe zijn zijn de reaktie-stangen.
Keep you posted.