14 May 2011, 15:37
Klinkt allemaal aannemelijk 
Ik wil bij die van mij ook de kop laten af frezen, ik heb een B230F onderblok met een 531 kop met een A-nokkenas met een Stromberg carb en een 3-traps automaat op LPG, ik heb nog een VX-3 nokkenas liggen.
Ik heb me laten vertellen dat de 531 een grotere verbrandingskamer heeft en daardoor de compressie lager is. Deze kop is er op gekomen nadat ik mijn oude kop (afkomstig van een B23A) kapot had gereden.

Ik wil bij die van mij ook de kop laten af frezen, ik heb een B230F onderblok met een 531 kop met een A-nokkenas met een Stromberg carb en een 3-traps automaat op LPG, ik heb nog een VX-3 nokkenas liggen.
Ik heb me laten vertellen dat de 531 een grotere verbrandingskamer heeft en daardoor de compressie lager is. Deze kop is er op gekomen nadat ik mijn oude kop (afkomstig van een B23A) kapot had gereden.