29 November 2012, 14:10
Wat het telwerk betreft; zelf een 244 GL `80 gerestaureerd (wiel randen en reservebakken).
Het telwerk bleef op een gegeven moment staan terwijl dag teller wel door liep. De klok uit het paneel gedemonteerd en op een zachte doek voorzichtig uit elkaar gehaald en schoongemaakt. De wieletjes zijn vanaf fabriek enigzins in gevet en dit vet verhard op termijn waardoor raderen niet meer willen draaien om asje.
Na alles te hebben gereinigd en licht in gevet te hebben weer gemonteerd en werkt weer perfect.
Dus alvorens radertjes te regelen eerst kijken of dit het probleem wat ik heb verholpen.
Veel plezier met je wagen en laten we hopen dat men in den Haag beseft dat als men deze categorie auto`s aan pakt, dit weer heel veel banen en werkgelegenheid gaat kosten.
gr. Luuk
Het telwerk bleef op een gegeven moment staan terwijl dag teller wel door liep. De klok uit het paneel gedemonteerd en op een zachte doek voorzichtig uit elkaar gehaald en schoongemaakt. De wieletjes zijn vanaf fabriek enigzins in gevet en dit vet verhard op termijn waardoor raderen niet meer willen draaien om asje.
Na alles te hebben gereinigd en licht in gevet te hebben weer gemonteerd en werkt weer perfect.
Dus alvorens radertjes te regelen eerst kijken of dit het probleem wat ik heb verholpen.
Veel plezier met je wagen en laten we hopen dat men in den Haag beseft dat als men deze categorie auto`s aan pakt, dit weer heel veel banen en werkgelegenheid gaat kosten.
gr. Luuk