3 May 2011, 09:58
Nou een update:
Gisteravond het volgende gedaan:
-Bandenspanning voor naar 2.5 b (was2.5) en achter naar 2.5 b (was al 2.5)
-Wielophanging voor nogmaals gecontroleerd, rubbers op speling gecontroleerd met wringijzer. Minimale speling.
-Bouten wielophanging voor gecontroleerd, zaten goed vast
-Aanligvlak remschijven (2kanten)voor geschuurd en schoongemaakt, zelfde met aanligvlak naaf en velg.
-Voorwiellagers opnieuw gevet en gesteld.
-Wielen opnieuw goed gemonteerd en bekeken op slag. Niets raars kunnen zien of vinden.
-Voorwielen L&R verwisseld.
Geen resultaat tot nu toe. Ik heb alleen het idee dat de boel nu iets later begint te treillen, bijde 110 ofzo. Maar dit kan ook tussen de oren zitten. Het dashboardkastje rammelt dan iig nog wel....
Ik zal voor de gein een deze dagen nog maar even voor en achterwielen wisselen...
Gisteravond het volgende gedaan:
-Bandenspanning voor naar 2.5 b (was2.5) en achter naar 2.5 b (was al 2.5)
-Wielophanging voor nogmaals gecontroleerd, rubbers op speling gecontroleerd met wringijzer. Minimale speling.
-Bouten wielophanging voor gecontroleerd, zaten goed vast
-Aanligvlak remschijven (2kanten)voor geschuurd en schoongemaakt, zelfde met aanligvlak naaf en velg.
-Voorwiellagers opnieuw gevet en gesteld.
-Wielen opnieuw goed gemonteerd en bekeken op slag. Niets raars kunnen zien of vinden.
-Voorwielen L&R verwisseld.
Geen resultaat tot nu toe. Ik heb alleen het idee dat de boel nu iets later begint te treillen, bijde 110 ofzo. Maar dit kan ook tussen de oren zitten. Het dashboardkastje rammelt dan iig nog wel....
Ik zal voor de gein een deze dagen nog maar even voor en achterwielen wisselen...