23 April 2011, 21:23
Al die gaten in kop, blok en pakking zitten precies op de plek waar ze horen en zijn precies groot of klein genoeg. Als je er gaten bij gaat boren raakt de hele koeling uit balans.
Ik zou zoeken naar een andere kop (origineler), of een ander blok. De kop die je nu hebt, mag je als schroot zien denk ik. Het onderblok zal nog wel goed zijn, dat compressieverhaal zal wel iets met die koppakking en de kromme kop te maken hebben.
Met een andere kop en pakking zit je zo aan 150 euro. Voor hetzelfde geld pak je ÃÃn van de vele B230F's van Marktplaats en zet die onder je B23A spruitstuk en nog wat over te bouwen onderdelen.
Ik heb een heel motorblok vervangen omdat de kop uitgesteld was (LPG). Dat kostte uiteindelijk anderhalve euro want de 740 die erom heen zat heb ik in onderdelen verkocht.
Ik zou zoeken naar een andere kop (origineler), of een ander blok. De kop die je nu hebt, mag je als schroot zien denk ik. Het onderblok zal nog wel goed zijn, dat compressieverhaal zal wel iets met die koppakking en de kromme kop te maken hebben.
Met een andere kop en pakking zit je zo aan 150 euro. Voor hetzelfde geld pak je ÃÃn van de vele B230F's van Marktplaats en zet die onder je B23A spruitstuk en nog wat over te bouwen onderdelen.
Ik heb een heel motorblok vervangen omdat de kop uitgesteld was (LPG). Dat kostte uiteindelijk anderhalve euro want de 740 die erom heen zat heb ik in onderdelen verkocht.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969