21 April 2011, 20:38
markfranken schreef:Is het trouwens gek dat ik de injectoren een beetje kon bewegen? niet van onder naar boven maar ik kon wel een draaiende beweging maken...nee dat hoort zo.
|
Markfranken - Volvo 245 DL 1975 K-Jet B20F
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|