4 April 2011, 11:21
Drk schreef:Nog nooit zo weinig van de Elandrun gezien als dit jaar. We waren weer te laat zoals altijd.
Pieter baalde dat het niet regende, want dan gaat zijn 360 niet dwars (haha).
Wel gaaf om met met Sebastiaan(!) met zijn dikke Borbets, PB (en Jasper) in de ex-bruine, Pieter met companion en Dennis (die niet in zijn 244 is gegaan) naar Lelystad te kachelen.
Voor mij was het meer een testritje, had pas 50km rond de deur gereden. De blauwe loopt nog altijd boven verwachtingen, vooral in zijn vier op de snelweg vond ik leuk.
Beetje last van de fuelcut bij hogere toeren en jammer dat de overdrive niet werkt.
Heb veel Volvolvo-ers zien lopen of gesproken (Dop, Frox, Jelmar, Yellow240, Gideon, Black Moose, Ruuds70, Edwin).
Je blauwe loopt zeker mooi door, wel jammer dat mijn Kever net zo snel is haha (tot de 150, want dan stopt mijn bak ermee). Daar gaan we beiden nog wat aan doen!
De planning was om met mijn '76 244 te gaan, maar een koppeling- en koelprobleem gooide roet in het eten. En rijden met een B19 is zowieso beschamend haha. Heb em nog maar een maand ongeveer, maar hij mag binnekort bij mij de brug op en dan gaan we daar ook wat aan doen!
Verder vond ik het niet zo spectaculair deze dag, het was wel een stuk rustiger dan voorgaande jaren.
Volgend jaar beter!