5 February 2013, 19:01
Marc1970 schreef:Grappig zo'n CO meter, daar ben je aardig mee bezig geweest. Ik zou me niet zo'n zorgen maken om die rubbers, ze scheuren allemaal aan de oppervlak maar binnenin blijven ze solide en muurvast gevulcaniseerd aan hun binnen- en buitenbussen. Fuseekogels mogen van Volvo een speling (axiaal) van maar liefst 3 mm hebben, kunnen ze nazoeken in TP30000-1.
Dat het niet zo'n vaart loopt, dacht ik ook wel. Vandaar dat ik ze nog niet meteen heb vervangen na de keuring vorig jaar, toen ik ook al de opmerking over de fuseekogels kreeg. 3000 km verder zal niet zo'n groot verschil uitmaken. Maar het wordt mijn inziens toch wel eens tijd ze sowieso wel eens te vervangen. Een 242 stuurt al eerder zwabberig, speling draagt daar niet veel goeds aan bij. En na 34 jaar mag het al wel eens hÃ

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)