15 March 2011, 19:33
Jambon schreef:beetje old school gedachte denk ik.. maar anderzijds, als je dat op een nieuwer blok op deze wijze zou doen blijft het ook old school..
het aanblik is iig wel uit de periode (op de xtra riolering na...)
Al die andere foto's maakt het gemakkelijk om eea na te maken...
icm met een B20 (eventueel B22..) vindt ik een [url=http://www.1800philes.com/supercharged_volvo.html]compressor[/url eigenlijk nog leuker...
edwin schreef:Zo'n grote ombouw ,alles zelf doen ,maar dan toch een B20 gebruiken ipv een B21FT (oid)
Ik kan dat niet begrijpen...
Quote:
Originally Posted by Jambon
I take my hat off (in case I'm waring 1..) to all the effort there's gone into this project..!
Did you keep the B20 for a reason? We asked ourselves, since all the effort, why not a more recent B2** instead..? My guess is the original looks under the bonnet..
It seemed easier to keep the B20 and just turbo it. I always had a dream about turbocharging an old B20.