9 December 2012, 15:55
"Veilige" km standen zijn zo vanaf 300.000km. Dan is de kop (bij LPG) al eens gereviseerd en is de koppeling ook al vervangen. Dan kun je redelijk zeker een ton erbij rijden zonder de grotere motorische ingrepen.
Momenteel zijn 940's echt heel erg goedkoop. Als 950 een vraagprijs is....
Als je een vroege hebt, zonder airco, ABS,turbo, dan is er zelfs meer sleutelruimte onder de kap dan bij een 240. Dan is alleen het vervangen van de verdelerkap een rotklusje.
Een 940 is oerdegelijk, alle foutjes van de 240 zijn er uit, en je hebt meer nuttige ruimte.
Momenteel zijn 940's echt heel erg goedkoop. Als 950 een vraagprijs is....
Als je een vroege hebt, zonder airco, ABS,turbo, dan is er zelfs meer sleutelruimte onder de kap dan bij een 240. Dan is alleen het vervangen van de verdelerkap een rotklusje.
Een 940 is oerdegelijk, alle foutjes van de 240 zijn er uit, en je hebt meer nuttige ruimte.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo

