1 March 2011, 21:29
Volvodiesel schreef:Het is inderdaad nog geen oldtimer. En het is trouwens allemaal origineel Volvo he. Werd zo geleverd in de US.
Je hoeft er helemaal niks voor te veranderen. De originele kabels zijn bruikbaar en alles past zo waar de oude lichten gezeten hebben. Maar dus wel enkel op de oude neus he. Ik heb enkel de kabel van de standlichten wat moeten verlengen aangezien die lichtjes nu onderaan zitten i.p.v. links en rechts boven de knipper. Maar ik kan er dus zo weer de oude lichten inzetten.
De eerste foto zijn standlichten en dimlichten. (standlichten zijn kleine lichtjes onderaan dimlichten zijn binnenste blokjes) Tweede foto is met grootlichten erbij. De mistlampen onderin de bumper doen het nog niet. Geen idee waarom. De lampjes in de pinker zijn de gewone knipperlichten hoor Andy. Die knipperen wel degelijk. Heb de foto op het juiste moment genomen.
Die rode turbo was waarschijnlijk een kennis van mij. Ik heb indertijd die GLT van hem gekocht. Hij had toen een 740 diesel gekocht die ik ondertussen ook al afgebroken heb omdat de distributie kapot was. Ik heb hem toen via via naar die turbo gewezen en hij heeft hem gekocht. Ook een automaat met leder interieur. En inderdaad een tussen neus. Goeie gast maar een beetje nonchalant met z'n auto's.
Hopelijk inderdaad de laatste reparatie. Ik wil er in april mee naar de Varfard. Als je mee wil kan dat he Andy. De hele auto mag vol.
geweldig ! thx voor de info over die lichten !
ha natuurlijk, je grootlichten kan je aan laten staan (ik zat met het gedacht dat je ze constant moest bedienen (niet dus

ah dan is er geen probleem met de pinkers vermoed ik

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E