1 March 2011, 20:51
dat is nog geen oldtimer he, is een auto voor dagelijks gebruik !! (oldtimer is hij maar vanaf de dag dat hij 25 jaar is tov de datum van eerste inschrijving)
en aan oldtimers mag je niets veranderen, het is te zeggen je mag het wel veranderen bvb van trommelremmen overgaan naar schijfremmen en dergelijke, motor tunen, ... enz maar als je accident tegenkomt en jij bent in fout ... dan heb je het zitten en gaan ze vanalles en nog wat beginnen uitzoeken dat niet pluis is en ga jij opdraaien voor de kosten. Ik dacht dat je het wel kon veranderen als je goedkeuring had van het merk (dus van volvo) maar ben niet zeker
In de toekomst zal het wel mogen bvb een simons uitlaat steken als er een Europees keurmerk op staat (bvb tuv, ce, ...) , nu kunnen ze je daar voor afkeuren heb ik eens gelezen (stel je voor
) het moet allemaal origineel blijven .....
Maar gans het oldtimerstatuut wordt overhoop gegooid (= verbeterd in feite tov de dubieuze regeling nu) en in 2012 zijn er nieuwe regels
wel vet man die USA look !!!!! Je moet daar niets voor veranderen ofzo (gelijk bij een 240) van plaatwerk / capot en dergelijke ? gewoon de blokjes eruit en de USA lampen erin :o
echt chique !
de 1e foto zijn dan de standlichten ?
de 2e zijn standlichten + gewone lichten ?
dan moet je uw faren ook nog ergens hebben ? (wss onmogelijk om te bedienen als je een foto trekt
)
weet wel niet of die lampjes in je pinker gaan mogen branden voor de keuring
donderdag (vorige week) trouwens een rode 744 (vermoedelijk) turbo (afgaande op de voorgrille met grote vierkante koten) gezien aan de Dampoort met tussen-neus
maar vind die neus eigenlijk maar niks
:-[ de oude neus ofwel de nieuwe vind ik dan wel weer iets hebben 
Succes alvast nog met de reparatie ! Het mag ver gaan stoppen met kosten maken, het wordt tijd om van je turbo te genieten
en aan oldtimers mag je niets veranderen, het is te zeggen je mag het wel veranderen bvb van trommelremmen overgaan naar schijfremmen en dergelijke, motor tunen, ... enz maar als je accident tegenkomt en jij bent in fout ... dan heb je het zitten en gaan ze vanalles en nog wat beginnen uitzoeken dat niet pluis is en ga jij opdraaien voor de kosten. Ik dacht dat je het wel kon veranderen als je goedkeuring had van het merk (dus van volvo) maar ben niet zeker

In de toekomst zal het wel mogen bvb een simons uitlaat steken als er een Europees keurmerk op staat (bvb tuv, ce, ...) , nu kunnen ze je daar voor afkeuren heb ik eens gelezen (stel je voor

Maar gans het oldtimerstatuut wordt overhoop gegooid (= verbeterd in feite tov de dubieuze regeling nu) en in 2012 zijn er nieuwe regels

wel vet man die USA look !!!!! Je moet daar niets voor veranderen ofzo (gelijk bij een 240) van plaatwerk / capot en dergelijke ? gewoon de blokjes eruit en de USA lampen erin :o
echt chique !
de 1e foto zijn dan de standlichten ?
de 2e zijn standlichten + gewone lichten ?
dan moet je uw faren ook nog ergens hebben ? (wss onmogelijk om te bedienen als je een foto trekt

weet wel niet of die lampjes in je pinker gaan mogen branden voor de keuring

donderdag (vorige week) trouwens een rode 744 (vermoedelijk) turbo (afgaande op de voorgrille met grote vierkante koten) gezien aan de Dampoort met tussen-neus



Succes alvast nog met de reparatie ! Het mag ver gaan stoppen met kosten maken, het wordt tijd om van je turbo te genieten

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E