28 February 2011, 18:47
Ontsteking laat ik voorlopig nog origineel B19E. Komt later wel aan bod 
LPG only lijkt me niet zo'n strak plan. Of ik moet dan eerst m'n LPG-tank-meter in orde krijgen. Daarnaast heb ik ook maar een kleine actieradius op LPG. Er gaan maar zo'n 57 liter in m'n 80-liter-tank (moet ik nog eens aanpassen
)
Zeer interessant filmpje trouwens!
Ik heb dus nog iets anders nodig: BOV/dump-valve. Dit om te voorkomen dat er teveel druk op de membranen komt te staan waardoor de boel verontregeld kan worden.
Die gasregelklep is in principe dus niet nodig als ik me niet vergis. Dit is alleen maar om een closed-loop-systeem te creeeren. Vooral belangrijk als je echt serieus aan de gang gaat.
Goed om te weten
Ik snap alleen die twee aansluitingen (waarvan er eentje net voor het venturi-stukje zit aangesloten) op de verdamper nog niet helemaal.
De ene is dus voor de referentie-druk voor de verdamper (welke bij een NA-motor niet zit aangesloten). Maar die andere aansluiting doet toch precies hetzelfde, of zie ik het verkeerd?

LPG only lijkt me niet zo'n strak plan. Of ik moet dan eerst m'n LPG-tank-meter in orde krijgen. Daarnaast heb ik ook maar een kleine actieradius op LPG. Er gaan maar zo'n 57 liter in m'n 80-liter-tank (moet ik nog eens aanpassen
)Zeer interessant filmpje trouwens!
Ik heb dus nog iets anders nodig: BOV/dump-valve. Dit om te voorkomen dat er teveel druk op de membranen komt te staan waardoor de boel verontregeld kan worden.
Die gasregelklep is in principe dus niet nodig als ik me niet vergis. Dit is alleen maar om een closed-loop-systeem te creeeren. Vooral belangrijk als je echt serieus aan de gang gaat.
Goed om te weten

Ik snap alleen die twee aansluitingen (waarvan er eentje net voor het venturi-stukje zit aangesloten) op de verdamper nog niet helemaal.
De ene is dus voor de referentie-druk voor de verdamper (welke bij een NA-motor niet zit aangesloten). Maar die andere aansluiting doet toch precies hetzelfde, of zie ik het verkeerd?

