19 February 2011, 22:30
Ik heb de keerringen van het diff inmiddels vervangen dus ik hoefde er "alleen maar" even olie terug in te doen. Dat viel dus vies tegen. :-\
Het vulgat zit aan de zijkant, naast de schijven van de vario dus zomaar olie bijvullen ging niet.
De dikke olie loopt ook niet vanzelf door een slangetje dus heb ik uiteindelijk met een knijpfles de olie erin gekregen. Niet echt fijn met de huidige buitentemperaturen
Ik heb nog wel een vraagje: het verbruik van mijn auto is vrij hoog (1:9 tot zelfs 1:8!) Voor een 1100 lijkt me dat aan de hoge kant. Het is ook best vreemd want voorheen haalde hij makkelijk 1:11 en soms 1:13
Weet iemand misschien waar de oorzaak kan liggen?
Het vulgat zit aan de zijkant, naast de schijven van de vario dus zomaar olie bijvullen ging niet.
De dikke olie loopt ook niet vanzelf door een slangetje dus heb ik uiteindelijk met een knijpfles de olie erin gekregen. Niet echt fijn met de huidige buitentemperaturen

Ik heb nog wel een vraagje: het verbruik van mijn auto is vrij hoog (1:9 tot zelfs 1:8!) Voor een 1100 lijkt me dat aan de hoge kant. Het is ook best vreemd want voorheen haalde hij makkelijk 1:11 en soms 1:13
Weet iemand misschien waar de oorzaak kan liggen?
-Volvo 66 \'79