14 February 2011, 13:59
hmm..
Als je het aan de bovenkant opvult krijg je toch juist de verkeerde camber die je zou willen ???
Ooh wacht ik zie het al: je doet de ringen hier achter?
![[Afbeelding: 2269163880102125362S600x600Q85.jpg]](http://inlinethumb10.webshots.com/23625/2269163880102125362S600x600Q85.jpg)
Dan krijg je toch juist onderstuur?
Maar inderdaad een goeie tip!
Caster verandering zal wel meevallen, de verhouding 1:259 (wiebasis) --> 0,22 graden
Als je het aan de bovenkant opvult krijg je toch juist de verkeerde camber die je zou willen ???
Ooh wacht ik zie het al: je doet de ringen hier achter?
![[Afbeelding: 2269163880102125362S600x600Q85.jpg]](http://inlinethumb10.webshots.com/23625/2269163880102125362S600x600Q85.jpg)
Jambon schreef:@Frox, houdt r rekening mee dat het camber positiever wordt als ie zakt, lees overstuur, nadat ik dit heb aangepast is dat sterk verbeterd.. de auto die voorheen op hetzelfde materiaal stond had dat niet, maar rolde op plattere banden, compenseerde dat dus. En ik had de enkele IPD stabi voor (plus tegenwoordig het 240 rietje achter..)
Dan krijg je toch juist onderstuur?
Maar inderdaad een goeie tip!
Jambon schreef:Omdat je 1 cm verschil (voorlopig..) hebt tussen v-a, creëer je ook nog ens een aangepast caster...
Caster verandering zal wel meevallen, de verhouding 1:259 (wiebasis) --> 0,22 graden
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix