13 February 2011, 23:04
Drk schreef:Waarom allemaal toch verlagen? Daar verpest je heel het door Volvo ingestelde weggedrag mee.
Gaat de slijptol er nog in voordat ze je ze eronder schroeft?
Volvo bood deze en andere zaken zelf ook aan in de eigen Competitions Parts en R-Sport afdelingen..
@Frox, houdt r rekening mee dat het camber positiever wordt als ie zakt, lees overstuur, nadat ik dit heb aangepast is dat sterk verbeterd.. de auto die voorheen op hetzelfde materiaal stond had dat niet, maar rolde op plattere banden, compenseerde dat dus. En ik had de enkele IPD stabi voor (plus tegenwoordig het 240 rietje achter..)
Anywho, als de boel tóch open ligt, je kunt de bovenste wishbone immers naar boven klappen.., paar flinke ringen van exact dezelfde dikte er achter, paar euro voor beter weggedrag..! max. 1,5 graad.. en tot 1 graad meer toespoor bij het uitlijnen, voor je begint ff een afspraak maken voor geval eea iets teveel uit het lood staat en het je banden kost.
Omdat je 1 cm verschil (voorlopig..) hebt tussen v-a, creëer je ook nog ens een aangepast caster...