4 February 2011, 20:41
Dhr. & mw. Jippo hebben een bijzondere auto. Tot mijn grote (?) verrassing zag ik onder de achterbumper een weinig gezien accesoire zitten, en wel rozetten... is de 2e x in 20 jr dat ik ze live zie...
Inlaatspruitstuk is idd een combi van een B20E/F en B2**. Netjes gemaakt. Weet zeker dat als Vv de B20 nog had gebruikt ze met een dergelijke versie op de proppen hadden gekomen. Het bijbehorende E/F uitlaatdeel is niet om beet te pakken, terwijl de inlaat al lekker koud is. Dat zal zeker schelen..!
Verder is r nog wat aan gewichtsbesparing doorgevoerd, maar daar mag ie zelf over vertellen (als ie wil.. ;-) )
Inlaatspruitstuk is idd een combi van een B20E/F en B2**. Netjes gemaakt. Weet zeker dat als Vv de B20 nog had gebruikt ze met een dergelijke versie op de proppen hadden gekomen. Het bijbehorende E/F uitlaatdeel is niet om beet te pakken, terwijl de inlaat al lekker koud is. Dat zal zeker schelen..!
Verder is r nog wat aan gewichtsbesparing doorgevoerd, maar daar mag ie zelf over vertellen (als ie wil.. ;-) )

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)