3 February 2011, 22:21
't zal aan de euro <> dollar koers liggen.
Die was tot nog niet zo heel lang geleden ERG gunstig. Nu weer wat minder gunstig maar nog steeds niet verkeerd.
@Hilgert: Vol-le-dig mee eens. blind staren op 'belastingvrij' is voor normale auto's niet slim.
Voor Range Rovers en grote amerikanen is het verhaal wel wat anders omdat je je anders ARM betaalt aan LPG belasting of je ARM betaalt aan Benzine... die krengen wegen vaak ruim boven de 1500kg, soms wel 2000kg. Dat soort auto's moet je bijkans wel belastingvrij op LPG rijden, anders is het onbetaalbaar.
Maar ik ga echt never nooit geen 10+ mile uitgeven aan een groezelige belastingvrije Range Rover.
En ook geen 5 mile aan een belastingvrije 740 stationcar uit 86.
Je hebt tegenwoordig voor 1500,- al nette '98-er 940's! Nieuwere niet belastingvrije modellen RR zitten ook al beneden de 5000,-
Die was tot nog niet zo heel lang geleden ERG gunstig. Nu weer wat minder gunstig maar nog steeds niet verkeerd.
@Hilgert: Vol-le-dig mee eens. blind staren op 'belastingvrij' is voor normale auto's niet slim.
Voor Range Rovers en grote amerikanen is het verhaal wel wat anders omdat je je anders ARM betaalt aan LPG belasting of je ARM betaalt aan Benzine... die krengen wegen vaak ruim boven de 1500kg, soms wel 2000kg. Dat soort auto's moet je bijkans wel belastingvrij op LPG rijden, anders is het onbetaalbaar.
Maar ik ga echt never nooit geen 10+ mile uitgeven aan een groezelige belastingvrije Range Rover.
En ook geen 5 mile aan een belastingvrije 740 stationcar uit 86.
Je hebt tegenwoordig voor 1500,- al nette '98-er 940's! Nieuwere niet belastingvrije modellen RR zitten ook al beneden de 5000,-