3 February 2011, 17:11
Hi,
Gerben, ik denk dat je het zelf ook wel weet maar hier wat punten om op te letten :
KM.teller heel( heeft geen kabel) even aandacht aan geven werkt ie wel?
Wieldraagarmen achteras,met name de Rubbers + reactie stangen ach je weet wel de beruchte klunk -Klunk ja!klunk bij het optrekken in z`n 1 en dan nog het druklager van de koppeling of ie kreunt ja dan wel nee, piepen doet ie ook soms (meer versleten dus)en evt lekage bij het koppelings huis.
Kachel vetilator leuk geintje als ie stuk is lees:prijzig;nou dat was het wel dacht ik zo! OOh ja!! laat hem even een tijdje rustig stationair draaien om te kijken of de injectors goed zijn valt wel mee toch,
maar 350K blijft 350 K..... :-\
Gerben, ik denk dat je het zelf ook wel weet maar hier wat punten om op te letten :

Wieldraagarmen achteras,met name de Rubbers + reactie stangen ach je weet wel de beruchte klunk -Klunk ja!klunk bij het optrekken in z`n 1 en dan nog het druklager van de koppeling of ie kreunt ja dan wel nee, piepen doet ie ook soms (meer versleten dus)en evt lekage bij het koppelings huis.
Kachel vetilator leuk geintje als ie stuk is lees:prijzig;nou dat was het wel dacht ik zo! OOh ja!! laat hem even een tijdje rustig stationair draaien om te kijken of de injectors goed zijn valt wel mee toch,

