29 January 2011, 23:04
als die normaal reageerd (druk hoger bij koude motor, ongeveer 1,5-2 bar stationair en oplopend tot ergens 3,5-4+ bar in de toeren), dan lijkt het me dat die wel goed werkt, dat zegt dan veel meer dan het lampje.
de modellen tot ergens 86-87 hebben last van slechte bekabeling, de isolatie vergaat onder invloed van hitte+vet etc. grote kans dat je onder de kap dus de kabels die over de motor gaan aan het vernieuwen komt. Is geen enorm werk, gewoon een hand vol stekkers van de sloop (of nieuw kopen), paar rollen goede kwaliteit kabel en aan de slag gaan. Zal een kabel of 15 zijn? Gelijk dynamokabel vernieuwen, extra massakabeltje er bij etc.
de modellen tot ergens 86-87 hebben last van slechte bekabeling, de isolatie vergaat onder invloed van hitte+vet etc. grote kans dat je onder de kap dus de kabels die over de motor gaan aan het vernieuwen komt. Is geen enorm werk, gewoon een hand vol stekkers van de sloop (of nieuw kopen), paar rollen goede kwaliteit kabel en aan de slag gaan. Zal een kabel of 15 zijn? Gelijk dynamokabel vernieuwen, extra massakabeltje er bij etc.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

