29 January 2011, 19:44
als de motor het gewoon blijft doen denk ik eerder dat het een elektrisch probleem is dat oliedruklampje. de B21 is sterk maar echt lang zonder oliedruk kan niets hebben ;D
Denk er aan dat de turbo versie wel wat meer onderhoud nodig kan hebben en doordat er meer hitte onder de kap is gaan bepaalde dinegn minder lang mee. ze blijven heel lang rijden met lekkages en slechte afstelling, kan zijn dat je wel wat onderhouds-achterstand aanschaft. Maar voor een paar 100 euro kun je heel wat pakkingen, seals, bekabeling etc aanpakken. dus mocht dat spul nodig zijn, geen ramp.
Denk er aan dat de turbo versie wel wat meer onderhoud nodig kan hebben en doordat er meer hitte onder de kap is gaan bepaalde dinegn minder lang mee. ze blijven heel lang rijden met lekkages en slechte afstelling, kan zijn dat je wel wat onderhouds-achterstand aanschaft. Maar voor een paar 100 euro kun je heel wat pakkingen, seals, bekabeling etc aanpakken. dus mocht dat spul nodig zijn, geen ramp.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

