29 January 2011, 10:09
Mee eens. Ik denk dat we idd langs elkaar heen gaan lullen op deze manier want wat Flip zegt ben ik het dan niet mee eens. Gewoon omdat, mits de verlagingsveren goed (!!!) gemonteerd zijn deze niet los in/tussen de schotels kunnen hangen. Zeker al bij een 850 niet. Haal hier, bij wijze van, dagelijks van een 850 voorpoten uit elkaar en heb nog nooit van de goede merken een los liggende veer aangetroffen. Zeg ik fout, ik heb 1x een losliggende Apex aangetroffen door verkeerde montage.
En ja, als je de auto dan wilt verlagen als leek zijnde (850 of niet maakt niets uit natuurlijk) dan heb ik persoonlijk liever dat men idd een paar duizend euro er tegen aan gooit, waarmee men ook terug kan gaan als het niet goed is, als de gemiddelde doe hetzelver snijder/kaaiert om het maar zo goedkoop mogelijk voor elkaar te krijgen. Zonder ook maar überhaupt iets te snappen van veerwerking, etc. Maakt ook geen ruk uit bij welk type / merk auto. Die sets zijn er niet voor niets !!
En ja, als je de auto dan wilt verlagen als leek zijnde (850 of niet maakt niets uit natuurlijk) dan heb ik persoonlijk liever dat men idd een paar duizend euro er tegen aan gooit, waarmee men ook terug kan gaan als het niet goed is, als de gemiddelde doe hetzelver snijder/kaaiert om het maar zo goedkoop mogelijk voor elkaar te krijgen. Zonder ook maar überhaupt iets te snappen van veerwerking, etc. Maakt ook geen ruk uit bij welk type / merk auto. Die sets zijn er niet voor niets !!
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983