26 January 2011, 17:48
Opgelost. Ik heb de gemoederen een beetje laten bedaren en ben dan weer teruggegaan. Ditmaal gewapend met prints van alle foto's van bougiekabels voor de 240, die ik kon vinden op de site van scandcar en scantech. Ditmaal waren we allebei wat rustiger en was communicatie weer een mogelijkheid.
Wat bleek: het stond gewoon fout in zijn digitale databank. De Volvo 240 met al zijn types en jaartallen werd keurig opgelijst, samen met nog allerlei andere motortypes (o.m. Renault en Daihatsu) waarvoor deze (korte) bougiekabels zg. geschikt zijn. Afgaand op deze gegevens kon je de verkoper idd geen ongelijk geven!
Hij heeft het dan opgezocht in een boek van Volvo zelf en daar stond idd dat de benodigde bougiekabels 3x70 en 1x80 cm horen te zijn.
Hij heeft me gelijk gegeven en alles netjes terugbetaald.
Ben blij dat het weer bijgelegd is. Gelukkig maar, ik zou daar graag nog terugkomen. ;D
Bedankt voor de input!
Wat bleek: het stond gewoon fout in zijn digitale databank. De Volvo 240 met al zijn types en jaartallen werd keurig opgelijst, samen met nog allerlei andere motortypes (o.m. Renault en Daihatsu) waarvoor deze (korte) bougiekabels zg. geschikt zijn. Afgaand op deze gegevens kon je de verkoper idd geen ongelijk geven!
Hij heeft het dan opgezocht in een boek van Volvo zelf en daar stond idd dat de benodigde bougiekabels 3x70 en 1x80 cm horen te zijn.
Hij heeft me gelijk gegeven en alles netjes terugbetaald.
Ben blij dat het weer bijgelegd is. Gelukkig maar, ik zou daar graag nog terugkomen. ;D
Bedankt voor de input!
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)