23 January 2011, 21:10
[quote=skidje ]
Maar hoe wordt het nu netjes afgelast op dat voorbeeld met "vorm"behoud?
Dan lijkt deze iets eenvoudiger qua opbouw.
![[Afbeelding: 9334427402.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v235/skidwatch/9334427402.jpg)
Hoe eenvoudiger hoe beter! maar moet wel de turbo op de juiste plaats terecht komen.
En lassen tja als je het nog nooit gedaan hebt lukt het echt niet!
Heb zelf ervaring genoeg, 6 jaar monteur van lasapparatuur geweest dus dat is het probleem niet.
De ruimte waar de turbo moet komen is beperkt en dus het probleem!
Kwa flow kan ik wel een beter en simpeler spruitstuk bedenken maar daar heb je de ruimte helaas niet voor
Maar hoe wordt het nu netjes afgelast op dat voorbeeld met "vorm"behoud?
Dan lijkt deze iets eenvoudiger qua opbouw.
![[Afbeelding: 9334427402.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v235/skidwatch/9334427402.jpg)
Hoe eenvoudiger hoe beter! maar moet wel de turbo op de juiste plaats terecht komen.
En lassen tja als je het nog nooit gedaan hebt lukt het echt niet!
Heb zelf ervaring genoeg, 6 jaar monteur van lasapparatuur geweest dus dat is het probleem niet.
De ruimte waar de turbo moet komen is beperkt en dus het probleem!
Kwa flow kan ik wel een beter en simpeler spruitstuk bedenken maar daar heb je de ruimte helaas niet voor
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard