22 January 2011, 11:12
Ben wel benieuwd hoe lang hij het uithoud en of die 1000 euro prijsverschil idd nodig is.
![[Afbeelding: turbospruitstuk1.jpg]](http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/turbospruitstuk1.jpg)
Dit bedoel ik nou!
Is toch simpel en stukken goedkoper te maken.
Eerst alles hechten zoals op de foto dan bij de flenzen merken en weer los slijpen.
Alle buizen af lassen en terug monteren enz.
Moet je natuurlijk wel tijd hebben :
Lijkt me beter dan een RVS spruitstuk
![[Afbeelding: turbospruitstuk1.jpg]](http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/turbospruitstuk1.jpg)
Dit bedoel ik nou!
Is toch simpel en stukken goedkoper te maken.
Eerst alles hechten zoals op de foto dan bij de flenzen merken en weer los slijpen.
Alle buizen af lassen en terug monteren enz.
Moet je natuurlijk wel tijd hebben :

Lijkt me beter dan een RVS spruitstuk

240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard