19 January 2011, 00:37
Ach, iedere auto (wat voor merk ook) heeft zijn.haar eigen charmes, zo ook onze Volvo's al dan niet FWD of RWD, Het gaat om je eigen gevoel wat je met de auto hebt, dat is hte belangrijkste. Voel jij je eigen fijn in dat ding, prima toch en wat de anderen van zeggen kan je, als het goed is, niet jeuken.
Heb hier diverse Volvo's, zowel FWD als RWD en beide heb ik een ander gevoel bij. In me 850's rij ik altijd alsof ik haast heb
en in me 760 dieseltje heb ik alle tijd van de wereld en speelt tijd geen enkele rol meer. Ik geniet meer van de auto, het geweldige motorgeluid en waar ik op dat moment rijd, in de 850 is het heerlijk om soms 'snotjongen' in een of ander gepimpt hok even de uitlaat te laten zien als ze denken je bij te kunnen houden. De 850 oogt ook veel agressiever als de 760 die met al zijn chroomwerk in perfecte staat respect afdwingt.
De 945 is hier een werkpaard: 'past er echt zoveel in/op ?' Ja hoor, fluitend doet tie dat...
Het is maar net waar jezelf waarde aanhangt. En waar jezelf het plezier uithaalt. Volvo is meer als een auto alleen, het is een way of life !
Heb hier diverse Volvo's, zowel FWD als RWD en beide heb ik een ander gevoel bij. In me 850's rij ik altijd alsof ik haast heb

De 945 is hier een werkpaard: 'past er echt zoveel in/op ?' Ja hoor, fluitend doet tie dat...
Het is maar net waar jezelf waarde aanhangt. En waar jezelf het plezier uithaalt. Volvo is meer als een auto alleen, het is een way of life !
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983