9 January 2011, 21:24
Jambon schreef:als je nou de lampjes vervang door LED's zie je nog meer in het donker, en dan de rest ook meteen.. (is prijzig, weet ik..)
maak de spatlap beugels van een brede strip RVS en schroef/pop ze er tegen aan, lekker vet er tussen, geen omkijken naar..
als je de lampen onder de koplampen wilt plaatsen kom je toch op het spatbord uit, dan toch liever onder in de bumper.. je kunt wel iets gaan maken wat aan de bumpersteun komt, maar hoe langer de steun, des te meer trilling.. (en is het niet Frog light..?)
Led's vind ik niet echt nodig. En de nieuwe type achterlichtunits geven al een stuk beter licht dan de kaarsjes van de oudere types. Dus dat laat ik voorlopig maar zo.
En die steuntjes voor de mistlampen wilde ik maken aan de bumpersteunen.
Maar aan de andere kant maakt het ook weinig uit, die gaten zitten toch in de onderkant, En ik ontdekte gister ook een deuk aan de onderkant van de bumper ???... Nooit gezien en valt ook niet op dus helemaal mooi is hij ook niet meer
Van de week moet ik toch echt eens die verlagingsveren bestellen... Dan weet ik of ze laag genoeg zitten als ik ze direct onder de bumper komen

Ik vergat trouwens de leukste foto: surprise van Sinterklaas

[img width=800 height=600]http://lh5.ggpht.com/_9BkofYasd3c/TSn_ZtsFW8I/AAAAAAAABXw/2KLivgJIdzc/s912/DSC08173.JPG[/img]
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix