5 January 2011, 13:52
De volgende stap is gezet voor de turbo.
Vandaag bij 2 dealers langsgeweest en het gelijkvormigheidsattest is onderweg.
Ik was toevallig in Aalst en sprong daar binnen bij de dealer. Maar ze bekeken me daar alsof ik latijn sprak. Was vroeger een goede dealer maar hoort nu bij een dealer uit Zottegem. Trekt daar op niks meer.
Dan maar wat verder gereden en bij men favoriete dealer in lokeren langsgeweest. Even uitgelegd waarvoor ik kwam, mapje word bovengehaald, papiertje ingevuld: zo mijnheer volgende week is uw attest hier, wij geven u een seintje.
Hoe kan er toch zo'n verschil zitten tussen twee dealers van hetzelfde merk.
Ik kan er geen reclame genoeg voor maken: Volvo Charels in Lokeren voor al uw nieuwe en klassieke Volvo's!!!!!!!!
Nog een weekje wachten dus, dan keuren en dan kunnen we scheuren.
Vandaag bij 2 dealers langsgeweest en het gelijkvormigheidsattest is onderweg.
Ik was toevallig in Aalst en sprong daar binnen bij de dealer. Maar ze bekeken me daar alsof ik latijn sprak. Was vroeger een goede dealer maar hoort nu bij een dealer uit Zottegem. Trekt daar op niks meer.
Dan maar wat verder gereden en bij men favoriete dealer in lokeren langsgeweest. Even uitgelegd waarvoor ik kwam, mapje word bovengehaald, papiertje ingevuld: zo mijnheer volgende week is uw attest hier, wij geven u een seintje.
Hoe kan er toch zo'n verschil zitten tussen twee dealers van hetzelfde merk.
Ik kan er geen reclame genoeg voor maken: Volvo Charels in Lokeren voor al uw nieuwe en klassieke Volvo's!!!!!!!!
Nog een weekje wachten dus, dan keuren en dan kunnen we scheuren.

142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's