21 December 2010, 01:00
Vandaag (of eigenlijk gisteren) ben ik de hele dag in de garage bezig geweest met de versnellingsbaktunnel. Het meest werk was de M40 er onderuit halen 
Na wat meten, nog eens meten en wat meten het gat gezaagd en de tunnel met parkers vastgezet.
[img width=800 height=600]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X4MWK3DF.jpg[/img]
Ik zit er eigenlijk aan te denken om de steunen voor de versnellingsbak aan de chassisbalk te verzetten zodat ze beter uitkomen voor de M46 aangezien ik toch de chassisbalken ga vervangen. Ik zal de bak waarschijnlijk een keer moeten proberen om alles goed te laten passen.
Weet iemand toevallig of je een M46 kunt monteren zonder het blok te demonteren? Ik vrees het niet namelijk omdat de M40 al zo'n pokke karwei was om te demonteren.....

Na wat meten, nog eens meten en wat meten het gat gezaagd en de tunnel met parkers vastgezet.
[img width=800 height=600]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X4MWK3DF.jpg[/img]
Ik zit er eigenlijk aan te denken om de steunen voor de versnellingsbak aan de chassisbalk te verzetten zodat ze beter uitkomen voor de M46 aangezien ik toch de chassisbalken ga vervangen. Ik zal de bak waarschijnlijk een keer moeten proberen om alles goed te laten passen.
Weet iemand toevallig of je een M46 kunt monteren zonder het blok te demonteren? Ik vrees het niet namelijk omdat de M40 al zo'n pokke karwei was om te demonteren.....
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2