17 December 2010, 16:07
Ik denk dat die "problemen" waarover ze spreken te maken hebben met het niet juist aanwijzen van de tankinhoudmeter.
Zo'n tankinhoudmeter raad ik sowieso af om twee redenen: 1 hij geeft zelden goed aan en 2 het zijn juist de elektrische verbindingen die voor storingen zorgen. Dagteller bij elke tankbeurt op nul zetten werkt prima.Ik heb nooit anders gedaan.
Ik zou in jouw situatie een ringtank plaatsen in de linkerreservewielbak en de 80 procentvulling verwijderen of vlotter verbuigen.
Dan heb je 48 liter tankinhoud, hetzelfde wat ik met mijn onderbouwtank heb zonder 80 procentvulling . Daar rijdt je best een eind mee.
Zo'n tankinhoudmeter raad ik sowieso af om twee redenen: 1 hij geeft zelden goed aan en 2 het zijn juist de elektrische verbindingen die voor storingen zorgen. Dagteller bij elke tankbeurt op nul zetten werkt prima.Ik heb nooit anders gedaan.
Ik zou in jouw situatie een ringtank plaatsen in de linkerreservewielbak en de 80 procentvulling verwijderen of vlotter verbuigen.
Dan heb je 48 liter tankinhoud, hetzelfde wat ik met mijn onderbouwtank heb zonder 80 procentvulling . Daar rijdt je best een eind mee.