17 December 2010, 01:39
henqui schreef:maar ik had hem op een B200ET willen schroeven... Maar het schijnt dat deze turbo eerder opspoelen en ik heb geen idee of dat zomaar kan.
als je op jou B200 een snel opspoelende turbo wil hebben dan is de setup van een 940T het meest praktisch:
- het modernere beter flowende '90+ spruitstuk
- een td03-13C turbo (op een b230 begint die turbo al te boosten bij 1800rpm. is op een B200 misschien bij 2000rpm)
- 940 downpijp, zo aan te sluiten op de rest van de uitlaat.
alles past 1 op 1 op een B200 740.
als je het echt wil heb ik deze complete set liggen, mag weg voor 200,-
los hiervan: wanneer begint de standaard turbo te boosten? er kan nl. iets anders mis zijn zoals:
- kapotte spruitstuk pakking
- kapotte WGA, kan ook los zijn geschoten of te slap staan afgesteld.
- kapotte CBV

