16 December 2010, 11:25
Jambon schreef:je kunt beter een paar maal meer moeten slijpen dan dat je er teveel af haalt.. nadien wel weer de isolatie terugplakken..!, liefst de hele bodem, wordt ie lekker stil van..
inwendig zien je kokers er nog helemaal niet zo slecht uit..
De kokers zijn al een keer vervangen door zelfgezet plaatwerk. Het is nog wel hard (aan de rechter kant), maar alles is schots en scheef. Aangezien het nu toch open ligt....... ;D
edwin schreef:Alleen het topdeel is voldoende.
Ik heb uit de originele tunnel slechts een sleuf van ong 9cm breed uitgeslepen.
Deze loopt vanaf het originele pookgat naar achter tot waar het nodig was.
Bovenop heb ik toen een bakje gefreubeld en met puntlasjes vastgezet.
Jij hebt toch een M46 met een koker ipv de stangen?
Dan is er nog minder ruimte nodig.
Hier een M46 in een Ama met stangen. De breedte moet dan iets groter zijn.
Ik heb er inderdaad ÃÃn met een kokertje. Die eerste foto ken ik, maar de tweede foto niet en ik weet zeker dat het dezelfde auto is. ???
Bedankt dat geeft hoop!
Nu nog een koppelingshuis regelen bij Huke Basart. (ik heb hem zojuist geregeld, dus niets kan me meer tegenhouden

Zien jullie trouwens ook wat er mist op de eerste foto van de "flinstone" mobiel? Ik vond het eigenlijk wel een pijnlijke ontdekking!
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2