15 December 2010, 00:50
ik heb een Ford cosworth T3 Garrett turbo op mijn 90+ spruitstuk zitten.
ik moest hiervoor wel het spruitstuk laten vlakken en er dikkere tapeinden in laten zetten.
wat is het probleem? heb je een andere turbo nodig?
ik heb nog een bruikbare td04-13c liggen die goedkoop weg mag.(standaard op b200ft, b230ft en b230fk)
toen deze van mijn eigen auto af kwam had deze 265kkm gedraaid, heeft een goeie CBV, geen shaftplay en het lagerhuis oliekanaal is perfect schoon.
klein nadeel: het wastegate poortje is een klein stukje ingescheurd (maar daar heb ik nadat ik het gezien heb nog zeker een 70kkm mee gereden.
ik moest hiervoor wel het spruitstuk laten vlakken en er dikkere tapeinden in laten zetten.
wat is het probleem? heb je een andere turbo nodig?
ik heb nog een bruikbare td04-13c liggen die goedkoop weg mag.(standaard op b200ft, b230ft en b230fk)
toen deze van mijn eigen auto af kwam had deze 265kkm gedraaid, heeft een goeie CBV, geen shaftplay en het lagerhuis oliekanaal is perfect schoon.
klein nadeel: het wastegate poortje is een klein stukje ingescheurd (maar daar heb ik nadat ik het gezien heb nog zeker een 70kkm mee gereden.

