9 December 2010, 10:07
Heeft je 240 nog de anti-spatbak onder de motor hangen? Als ik met mijn zelfgemaakt anti-spatbak (dus niet zo mooi rondom afschermende) heel woest door een diepe plas rij, krijg ik daar ook wel eens negatieve feedback van de motor van.
Wat heb je nog meer aan ontstekingsdelen? De EZK ECU, een krukassensor, een signaalversterker, en natuurlijk de boordspanning. Stel de dynamo slipt, de spanning wordt net te laag en dan begint het gepruttel. Klopt ook met de ochtendsymptomen.
Zou je alles niet gewoon met de tuinslang kunnen bewerken (brrr) tot er iets hapert?
Wat heb je nog meer aan ontstekingsdelen? De EZK ECU, een krukassensor, een signaalversterker, en natuurlijk de boordspanning. Stel de dynamo slipt, de spanning wordt net te laag en dan begint het gepruttel. Klopt ook met de ochtendsymptomen.
Zou je alles niet gewoon met de tuinslang kunnen bewerken (brrr) tot er iets hapert?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969