11 November 2010, 01:23
Hallo de warmestart klep kan er zonder problemen tussenuit
de slangen op de spruitstuk of carburateur afdoppen of kortsluiten de een op de andere
De voedingsdraad is de tweede draad op de anti-running-on klep kun je dan afknippen.
Dan word de 12 volt voedingsdraad naar de anti-running-on klep ook niet meer zo warm dat de isolatie er af brand.
De anti-running-on klep kan je testen door de spaning op de draad te meten als de motor loopt moet ca 12 volt zijn.
als de 12 volt aanwezig is als de motor loopt en je trekt het stekkertje los moet de motor langzamer gaan lopen af afslaan
is dit het geval dan is de klep goed.
Ik heb bij mijn b230a het zelfde probleem gehad.
Achteraf bleek het een draad te zijn van een inductierelais van de lpg instalatie
Die zit met een klemmetje op de draad vaan de bobine naar de verdeler (was ik vergeten aan te sluiten)
Als deze draad los ligt gaat de lpg toevoerklep af en toe dicht vooral stationair
de slangen op de spruitstuk of carburateur afdoppen of kortsluiten de een op de andere
De voedingsdraad is de tweede draad op de anti-running-on klep kun je dan afknippen.
Dan word de 12 volt voedingsdraad naar de anti-running-on klep ook niet meer zo warm dat de isolatie er af brand.
De anti-running-on klep kan je testen door de spaning op de draad te meten als de motor loopt moet ca 12 volt zijn.
als de 12 volt aanwezig is als de motor loopt en je trekt het stekkertje los moet de motor langzamer gaan lopen af afslaan
is dit het geval dan is de klep goed.
Ik heb bij mijn b230a het zelfde probleem gehad.
Achteraf bleek het een draad te zijn van een inductierelais van de lpg instalatie
Die zit met een klemmetje op de draad vaan de bobine naar de verdeler (was ik vergeten aan te sluiten)
Als deze draad los ligt gaat de lpg toevoerklep af en toe dicht vooral stationair