10 November 2010, 19:05
B21: vriespluggen aan een kant (uitlaat volgens mij), B23 vriespluggen aan 2 kanten. als de oliedrukzender in de weg zit is het volgens mij altijd B19/21/23, nooit B230 want die hebben de het gat voor de sensor al onder een hoek zitten waardoor de sensor meer naar boven staat en nooit/bij mij niet in de weg zit.
Aan de uitlaatkant bij de motorsteun staat ook een ingegoten kenmerk, B21 of B23. Vaak lastig te vinden/zien vanwege de grote hoeveelheid onderdelen daar...
wat je nog wel eens ziet is dat er een B23ET/FT blok onder alle turbo spullen gezet is. Werkt leuk!
Aan de uitlaatkant bij de motorsteun staat ook een ingegoten kenmerk, B21 of B23. Vaak lastig te vinden/zien vanwege de grote hoeveelheid onderdelen daar...
wat je nog wel eens ziet is dat er een B23ET/FT blok onder alle turbo spullen gezet is. Werkt leuk!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

