24 October 2010, 13:05
Ik kan me wel redelijk in Marc's antwoord vinden, conserveren en in de gaten houden.
Afgelopen week was ik op de auto-schade-herstelbeurs in Hardenberg.
Daar stond een stand van RUSTYCO en die verkopen ontroestings-gel of vloeistof.
De resultaten zijn echt bemoedigend!
Voordat er zich hier een discussie ontrolt;
-Het behandelen van dikke "brokken speculaas" gaat tragisch langzaam; eerst de losse roest wegsteken/kloppen verdient de voorkeur.
-Het oppervlak dient na behandeling goed afgewerkt te worden net zoals je zou doen na stralen of zelfs splinternieuw plaatwerk.
Ik ben normaal aardig sceptisch over zulke producten maar vond de getoonde objecten op de stand er wel realistisch uit zien.
In verhouding tot het resultaat vind ik het spul trouwens ook wel goed geprijsd.Ik denk dat ik zelf in elk geval e.e.a. wel eens uit wil proberen. Ja ja, maak dan heus wel foto's ;D
Afgelopen week was ik op de auto-schade-herstelbeurs in Hardenberg.
Daar stond een stand van RUSTYCO en die verkopen ontroestings-gel of vloeistof.
De resultaten zijn echt bemoedigend!
Voordat er zich hier een discussie ontrolt;
-Het behandelen van dikke "brokken speculaas" gaat tragisch langzaam; eerst de losse roest wegsteken/kloppen verdient de voorkeur.
-Het oppervlak dient na behandeling goed afgewerkt te worden net zoals je zou doen na stralen of zelfs splinternieuw plaatwerk.
Ik ben normaal aardig sceptisch over zulke producten maar vond de getoonde objecten op de stand er wel realistisch uit zien.
In verhouding tot het resultaat vind ik het spul trouwens ook wel goed geprijsd.Ik denk dat ik zelf in elk geval e.e.a. wel eens uit wil proberen. Ja ja, maak dan heus wel foto's ;D